Program-om 1

Om Bering & Søgaard

I mere end seks år har vi perfektioneret kunsten i at drive en online 7-cifret virksomhed.
Her vil du lære: Hvem vi hjælper, hvad vi laver, vores filosofi, historien og teammedlemmer.

Hvem vi hjælper

Vi hjælper coaches, konsulenter, kursusudbydere, bureauer og eksperter (dybest set alle, der sælger rådgivning). Vi arbejder kun med grundlæggere, der er eksperter inden for deres felt og med en eksisterende virksomhed, der tjener mindst 10.000 kr./mdr. Disse virksomheder har alle de ’råmaterialer’, der er nødvendige for en 6-cifret indtægt, men de mangler strukturer, systemer, værktøjer og vejledning om, hvordan man kommer dertil.

Hvad gør vi

Vi hjælper disse grundlæggere med at skabe en virksomhed, der tjener +100.000 kr./mdr. med 1-2 produkter, glade kunder og en afslappet livsstil. Det gør vi gennem vores to træningsprogrammer, som sigter mod at maksimere: Fortjeneste, kunderesultater og grundlæggerens lykke. Vores programmer sigter mod at minimere: kompleksitet, omkostninger, antal ansatte og stress.

Vores filosofi

En 6-cifret indkomst skabes mellem den perfekte balance mellem profit, kunderesultater og grundlæggerens lykke. For at opnå denne balance følger vi en filosofi bygget på seks kerneprincipper:

1. Resultater – klientresultater er det vigtigste.

2. Fokus – hold det vigtigste det vigtigste.

3. Enkelhed – gør mere med mindre.

4. Disciplin – frihed kommer fra disciplin.

5. Kvalitet – lav fantastiske ting, folk værdsætter

6. Glæde – hvis det ikke er sjovt, gør du det forkert.

Vores historie

Del 1. Løs et problem

Det hele startede tilbage i 2016, da vi sagde (Kasper & Jeppe) sagde vores job op for at starte vores egen virksomhed fra et kontor i Aarhus (hvor vi i øvrigt også sove det første år. Vi prøvede flere idéer af, men de mislykkedes, fordi ingen havde brug for dem. Da vi indså dette, besluttede vi os for at tale med virksomhedsejere først og spørge dem, hvad deres mest smertefulde problemer var. De fortalte os, at det var at få nye kunder og fastholde troen. VI begyndte at lære alt, hvad vi kunne om kundeerhvervelse og mindste, og vores konsulentvirksomhed blev født.

Del 2. Tjenester skaleres ikke

Vi hjalp lokale små virksomheder med at få kunder, turde tænke større og bevare det rette mindset. Vores kunder fik resultater, vi tjente penge, og det var nemt for os at få nye kunder – problemet var, at vi ikke kunne klare mere arbejde. Vi havde nået grænserne for vores egen energi og tid, og det var svært at levere kvalitetsarbejde, styre kompleksiteten og opnå et anstændigt overskud. Vi indså, at tjenester ikke skaleres.

Del 3. Kursus/coaching hybrid

At arbejde 1-1 og udføre arbejde for vores klienter var ikke skalerbart, så vi tænkte: “Hvad nu hvis vi lærte dem, hvordan man gør det i stedet?”. Vi lavede et onlinekursus, der viste vores deltagere, hvordan man gør de ting, vi gjorde for dem, så de kunne få kunder til sig selv. Indholdet alene var ikke nok; Vi var nødt til at give gruppecoaching og støtte for at holde dem motiverede og løse deres problemer. Den nye model var en succes; Vi skalerede vores konsulentvirksomhed til +100.000 kr./mdr. med 70% marginer.

Del 4. For stor skala

Ivrig efter at se, hvor langt vi kunne skubbe tingene, begyndte vi at skalere aggressivt. I 2021 nåede vi en omsætning på over 10 mio. kr. og brugte over 2.000 kr. om dagen på annoncering. Nogle mennesker begyndte endda at lægge mærke til os, men under overfladen var tingene kaotiske, overskudsgraden led, vi kendte ikke rigtig vores kunder, og vi syntes ikke, at vores liv var tilfredsstillende.

Del 5. Find zen

Træt af at slukke endeløse brande og arbejde 18-timersdage, begyndte vi at forenkle min vores virksomhed. Ideen var enkel: Mere med mindre. Vi havde til formål at maksimere: overskud, kunderesultater og grundlæggerens lykke – samtidig med at vi minimerer: kompleksitet, omkostninger, antal ansatte og stress. Vi har eksperimenteret meget, og mener at have fundet, hvad vi mener er den ”perfekte model”. Vi lever det, og vi underviser også i det.

Vores hold

Vi arbejder alle remote (hvorfra vi vil) og tværfunktionelt.  

Program-om 2
Program-om 3
Program-om 4

Kasper Bering
Grundlægger
Skaber content, hjælper kunder og leder virksomheden.

Jeppe Søgaard
Grundlægger
Styrer markedsføringen, onboarder/hjælper kunder og leder virksomheden.

Mathias Qvistgaard
Succeskonsulent
Onboarder, coacher og holder kunder ansvarlige til deres resultater.

Kontakt os

Den bedste måde at kontakte os på er via e-mail på [email protected]

Du kan følge Bering & Søgaard på YouTube her.

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her for at modtage 1 kvalitets-e-mail hver uge fra os personligt.

Gratis guide - sådan vinder du dagen

GRATIS GUIDE TIL AT SKABE EN MORGENRUTINE SOM TOP 1% AF PERFORMERS