Derfor er julemanden en bedre forretningsmand end dig

Derfor er julemanden en bedre forretningsmand end dig

Januar bringer ikke kun et nyt år ind, men et nyt årti og er derfor et perfekt tidspunkt at overveje, hvilke kvaliteter du ønsker at reflektere ud i verden.

Vi vil opfordre dig til at være lidt som julemanden, for han er uden tvivl en succesfuld fyr.

 

Giv ekstra service

Giv, giv, giv. At give ekstra service er afgørende for salg. At have en god attitude. Mange mennesker bliver stressede på denne tid af året. Du kan virkelig skille dig ud ved at servicere folk, som om de er millionærer. Julemanden har en god attitude. Har du nogensinde set ham, hvor han ikke var i godt humør? Han betjener folk, går den ekstra kilometer, klatrer ned ad skorstene for at få tingene gjort. Hvis du virkelig servicerer folk, kan du hente ekstra salg inden årets udgang.

 

Styrk dit eget brand

Hvad har alle succesfulde brands til fælles? Flere mennesker ved, at de findes, end de køber deres produkter. Tror du, at hver eneste person, der ved, hvem du er, vil investere i dig? Sikkert ikke. Men folk har lettere ved at købe noget, som de er bekendt med. Prøv at tænke på de tidspunkter, hvor du ubevidst har fundet et produkt mere troværdigt, bare fordi du kender en anden, der har hørt om det.

Lad os være ærlige, julemanden har lov til at bryde ind i vores hjem, fordi vi alle ved, hvem han er. Han er et medlem af familien. Uanset hvor du bor, eller hvad din religion er, kender du til julemanden.

Du kan ikke være genert og opbygge et brand. Du er muligvis introvert i dit personlige liv, men uanset hvad du sælger, skal andre høre om det. Julemanden udfører velgørenhedsarbejde, men han er ikke ligefrem ydmyg omkring det. Han sørger for, at alle ved det. Der er en vis pragt i at skabe noget, folk vil huske. Han har sine rensdyr. Han har slæden. Alt er et show-off.

Naturligvis skal dit produkt tale for sig selv, men det er normalt derfor, at kunderne vender tilbage. Den bedste måde at få nye kunder på er ved at skabe et brand, der taler til dine kunder. Julemanden laver en masse støj. Han er i enhver butik.

 

Få folk til at tro på dig

Hvis julemanden er god til en ting, så er det at få folk til at tro. Hvis du vil have folk til at tro på dit produkt eller din service, skal du først selv tro på det. Du skal først sælges på dig selv, og hvad du tilbyder. Jo mere selvtillid du har, jo flere vil følge dit lederskab.

Vi vil ikke have dig til at afvikle lige nu. Det gør ikke noget godt. Dine kunder har brug for dine produkter, din familie har brug for, at du sælger, og hvis du pakker sammen nu, så prøver du at få tingene til at gå køre igen den første uge i januar uden momentum, hvor du prøver at kompensere for en uges manglende salg.

Gå all in på dig selv. Invester i dig selv i dag og få livsadgang til Tænk dig til resultater, før vi trækker stikket til denne utrolige mulighed. Det er tid til at geare op og give dig selv et stort forspring på 2020. Er du klar til at gøre dette?! Start her.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *